17.6.1923 je Enzo Ferrari po zmagoslavni dirki v Ravenni (Italija) spoznal grofico Paolino, poznanstvo pa je botrovalo k nastanku znamenitega Ferrarijevega logotipa; žrebca na zadnjih nogah, na rumeni podlagi.
Grofičin sin grof Francesco Baracca je bil pripadnik italijanske letalske enote in heroj 1. sv. vojne, na svoja letala pa je vedno narisal rdečega konja na zadnjih nogah. Grofica je prosila Ferrarija, če lahko na nov grofov avtomobil doda konja, ki naj bi mu prinesel srečo tudi za volanom. Ferrari je želji seveda ustregel, a je konja pobarval na črno ter dodal rumeno ozadje; rumena je namreč barva Ferarrijevega rodnega mesta Modena.
Grofov znak na letalih, ki naj bi mu prinesel srečo v zraku.
Leta 1929 je črn žrebec postal uradni logo Ferrari avtomobilov, leta 1932 pa še na Alfa Romeo dirkalnih avtomobilih, ki so dirkali za Scuderia Ferrari.
Motiv žrebca na zadnjih nogah so poznali že v srednjeveških časih, podoben črn konj na rumenem ozadju se pojavi na grbu nemškega mesta Stuttgart (dom Mercedes-Benza) in pa na oznaki za Porschejev urad. Oba podjetja sta seveda tudi v 30. letih konkurenta Ferrariju in Alfi. Fabio Taglioni, glavni dizajner in tehnični direktor pri Ducatiju, je uporabil logotip žrebca na zadnjih nogah za Ducati motorje, a je logotip opustil, ko je Ferarrijev avtomobil zaslovel.