Pogoji poslovanja spletne trgovine www.uni-horse.si

Priporočamo, da pred uporabo naše spletne trgovine preberete naslednje pogoje. Če nadaljujete z nakupovanjem v naši spletni trgovini UNIHORSE, ste seznanjeni in sprejemate vse pogoje poslovanja.
UNIHORSE d.o.o. si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni pogoje v spletni trgovini ww.uni-hors.si.
Vse spremembe so pravno zavezujoče za stranke in UNIHORSE d.o.o., zato priporočamo, da redno pregledujete pogoje pogodbe.

SPLOŠNO

Splošni pogoji spletne trgovine www.uni-horse.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.uni-horse.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno trgovino www.uni-horse.si (v nadaljevanju “UNIHORSE”) upravlja podjetje:

UNIHORSE, trgovina in storitve, d.o.o.
Šmartinska cesta 106
1000 Ljubljana
(v nadaljevanju “podjetje”, “ponudnik”)

Davčna številka: SI11707437
Davčni zavezanec: DA
Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije z matično številko: 6881904000

SI56 6100 0001 1134 686 (odprt pri DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA,)
SI56 6400 0000 0308 956 (odprt pri PHV d.d.,)

E-pošta: info@uni-horse.si
Telefonska številka: 068 668 916 v času delovnih ur (od ponedeljka do petka od 9h do 19h, v soboto od 9h – 13h)

Spletna trgovina UNIHORSE in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

S temi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje UNIHORSE spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
– podatki o identiteti ponudnika (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
– kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
– informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
– informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
– način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
– informacije o načinu plačila;
– podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
– informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
– informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
– informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi ponudnika za stike z uporabniki.

NAČINI PLAČILA IN DOSTAVA

Načini plačila:

Način plačila lahko izberete v procesu nakupa:
– Plačilo s PayPalom
– nakazilo na TRR
– plačilo “po povzetju”, kurirski službi z gotovino ali bančno/kreditno kartico (način plačila se pri različnih kurirskih službah lahko razlikuje).

Podatki za nakazilo:
UNIHORSE d.o.o.
Šmartinska cesta 106
1000 Ljubljana
IBAN: SI56 6100 0001 1134 686 (odprt pri DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA,)

Dostava:

Dostavljamo s podjetjem DPD d.o.o.

Dostavni čas za izdelke iz zaloge je do 4 delovne dni. Pri izdelkih, ki niso na zalogi, je zabeležen predviden rok dobave (pri vsakem izdelku posamezno).

Ker ne moremo vplivati na stanje zaloge pri dobaviteljih, se lahko rok dobave tudi podaljša. O tem vas naknadno obvestimo preko telefona ali vam pošljemo e-poštno sporočilo.

V kolikor bi želeli kupiti nek soroden izdelek, pa ga ne najdete v naši trgovini, nas prosimo pokličite v času delovnih ur, ali nam pišite preko elektronske pošte.

Pridržujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bi s tem lahko naročilo izpolnili učinkoviteje. V kolikor se strošek zaradi druge dostavne službe spremeni, vas pred predhodno obvestimo.

Cena dostave paketov s kurisko službo DPD:

– pri nakupu nad 45,00 EUR: brezplačno*
– pri nakupu nad 25,00 EUR: 2,50 EUR
– pri nakupu od 0,01 – 24,99 EUR: 4,50 EUR
*pri paketih večje teže in dimenzij, lahko nastanejo dodatni stroški dostave, o čemer vas predhodno obvestimo.
Cene dostave veljajo le za Slovenijo.

Cene dostave na Hrvaško:
– pri nakupu nad 250,00 EUR: brezplačno*
– pri nakupu od 0,01 – 250,00 EUR: 7,50 EUR
*pri paketih večje teže in dimenzij, lahko nastanejo dodatni stroški dostave, o čemer vas predhodno obvestimo.

Osebni prevzem

Naročeno blago je po predhodnem dogovoru možno prevzeti tudi v naši fizični trgovini. Pred oddajo naročila, v komentar zapišite, da bi si želeli naročilo osebno prevzeti. V kolikor so izdelki na zalogi, jih bomo pripravili in vas obvestili, ko bodo na voljo za prevzem. V kolikor izdelkov ni na zalogi, se bomo dogovorili o predvidenem roku prevzema ali morebitni menjavi izdelkov, ki so na voljo takoj (na zalogi).

SKLEPANJE POGODB NA DALJAVO

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo v pdf formatu preko našega kontaktnega naslova info@uni-horse.si.

Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.

Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.

Postopek spletnega nakupa / sklenitev pogodbe:

Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan.
Ko v spletni trgovini najdete blago, ki ga želite naročiti, kliknite »DODAJ V KOŠARICO« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, vpišite svoje podatke za dostavo in plačilo, ponovno preverite svoje naročilo, preberite pogoje poslovanja, obkljukajte “sprejemam pogoje poslovanja” in v zaključni fazi potrdite nakup s klikom “KUPITE SEDAJ”, ki vas obvezuje k plačilu.

Koraki v procesu nakupa:

Prvi korak: dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico

Izdelek, ki ga želite kupiti, dodajte v košarico s klikom na gumb “DODAJ V KOŠARICO”.

Izdelki so razvrščeni po kategorijah, poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalnika. Za več informacij o izbranem izdelku, kliknite na sliko ali ime izdelka. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite (s klikom na gumb [X]) oziroma spreminjate količino.

Drugi korak: izbira plačilnega načina in dostave (vnos naslova za plačilo in dostavo)

V drugem koraku naročila (oziroma ko pritisnete gumb “NA BLAGAJNO”) morate vpisati svoje podatke (ime in priimek, naslov, e-pošto in telefon) izbrati način dostave in izbrati način plačila (plačilo po povzetju ob prevzemu paketa, plačilo preko bančnega nakazila po predračunu ali plačilo preko PayPala).

Če želite svoje naročilo oddati, se morate v nadaljevanju strinjati s splošnimi pogoji poslovanja spletne strani in, v kolikor želite (ni obvezno), se prijaviti na prejemanje obvestil in novičk.
V kolikor ste vnesli vse zahtevane podatke in ste se strinjali s pogoji poslovanja, nakup zaključite s pritiskom na gumb “kupite sedaj”.

SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Preden kupec odda naročilo, lahko v zavihku ‘BLAGAJNA’, preveri izbrano blago, ki ga je dodal v košarico. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici. Prav tako lahko na tem zaslonu, preveri tudi vse vnešene podatke za dostavo. V kolikor naročila ne želi oddati, lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Vse cene so izražene v EUR ter vsebujejo DDV.

Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače.

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen, brez predhodnega obvestila.

Zaloge

Zaloge navedene na spletni strani so informativne narave, zato stranke naprošamo, da pred osebnim prevzemom v trgovini, obvezno preverijo razpoložljivost naročenih artiklov na telefonski številki 068 668 916 ali na e-naslovu info@uni-horse.si, saj lahko zaradi časovnih zamikov pri osveževanju zalog prihaja do odstopanj v objavljeni količini zalog.

Registracija

Ob naročilu izdelka v spletni trgovini UNIHORSE, se ni potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: naslov plačnika oz. naslov za dostavo, mobilna telefonska številka in e-naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani soglašate s temi pogoji poslovanja.

JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA

Kot potrošnik imate pravico, da ob upoštevanju določil ZVPot-1, v primeru sklenitve pogodbe o dobavi blaga, uveljavljate svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga.
Podjetje vam mora dobaviti blago, ki izpolnjuje zahteve za subjektivno in objektivno skladnost blaga, kot je v primeru pogodbe o dobavi blaga, opredeljeno v ZVPot-1, ko je to primerno.

Podjetje odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se odkrije ob dobavi oziroma se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga lahko uveljavljate, če nas o neskladnosti obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko ste neskladnost odkrili. V obvestilu, ki ga pošljete na naš elektronski naslov info@uni-horse.si ali nam ga predate na telefonski številki 068 668 916 v času delovnih ur, ki so od ponedeljka do petka med 9h-19h ter ob sobotah med 9h-13h. Obvestilu morate priložiti račun ali številko naročila.

Omogočiti nam morate, da blago, za katero uveljavljate zahtevek iz naslova neskladnosti, pregledamo. Če neskladnosti blaga ne priznamo, vam bomo v roku 8 dni podali pisni odgovor.

Ne odgovarjamo za neskladnost blaga, ki se pokaže po dveh letih od datuma prejema blaga.

Pravice do vzpostavitve skladnosti, ki izhajajo iz ZVPot-1, prenehajo v dveh letih od dneva, ko ste nas obvestili o neskladnosti blaga.

V primeru, da ste nas o neskladnosti blaga obvestili in vašega zahtevka nismo zavrnili, ste pod pogoji, ki jih določa ZVPot-1 in v sledečem vrstnem redu, upravičeni da:
– zahtevate brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
– zahtevate znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopite od prodajne pogodbe in zahtevate vračilo plačanega zneska.

Pogoje in rok za vzpostavitev skladnosti podrobneje določa ZVPot-1, ki med drugim določa, da lahko kupec od prodajalca zahteva, da v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga. Rok lahko prodajalec podaljša za največ 15 dni, in sicer glede na naravo, kompleksnost blaga, resnost neskladnosti itd. O podaljšanju roka mora prodajalec obvestiti kupca pred potekom 30-dnevnega roka; izbere med popravilom ali zamenjavo blaga z novim, razen če je izpolnitev nemogoča ali ob upoštevanju vseh okoliščin predstavlja nesorazmerne stroške v primerjavi z drugim zahtevkom.
Ne glede na vse zapisano lahko odstopite od pogodbe in takoj zahtevate vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od datuma dobave blaga.

Uveljavljanje pravice iz naslova neskladnosti blaga natančneje urejajo določila ZVPot-1.

VRAČILO BLAGA IN PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti.

Rok za odstop od pogodbe začne šteti z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo poda v roku, določenem za odstop od pogodbe (14 dni).

Obvestilo, da potrošnik odstopa od pogodbe, je lahko podano preko preko e-pošte na info@uni-horse.si in/ali klicem na telefonsko številko 068 668 916 v času delovnih ur, ki so ponedeljka do petka od 9h-19h in ob sobotah od 9h-13h. Obvestilo o odstopu od pogodbe mora biti nedvoumno.

Za hitrejše in lažje procesiranje odstopa od pogodbe, lahko izpolnite OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga nemudoma vrne oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

Zgolj vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe, se ne šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe; odstopna izjava mora biti namreč podana nedvoumno. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov le v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v fizični prodajalni.

Blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Za hitrejše in lažje procesiranje vračila prosimo, da v paket priložite tudi obrazec za odstop od pogodbe, ki ga lahko najdete tukaj: OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE.

Kakšen je postopek vračila?

Blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite prvotno embalažo, v kateri smo vam blago poslali, oziroma drugo ustrezno varno embalažo). Artikle ustrezno zaščitite, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Priporočamo, da uporabljate dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke.  Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in bodo zavrnjene.

V pošiljko priložite račun (lahko kopijo) in izpolnjen “obrazec za odstop od pogodbe”, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila.

Vračilo blaga se izvede na spodnji naslov:
UNIHORSE d.o.o.
Šmartinska cesta 106
1000 Ljubljana

Odgovornost za zmanjšano vrednost blaga

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Poškodovana pošiljka

Če je poštni paket, s katerim je potrošnik prejel naročene izdelke fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora potrošnik to sporočiti z email sporočilom na info@uni-horse.si in/ali klicem na telefonsko številko 068 688 916 v času delovnih ur, ki so ponedeljka do petka od 9h-19h in ob sobotah od 9h-13h, podjetje pa bo nato začelo postopek reklamacije pri dostavni službi.

Vračilo plačil

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma, oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Menjava blaga

Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo blaga in izbere drug izdelek iz naše ponudbe, a nas mora o tem z izpolnjenim obrazcem za menjavo blaga obvestiti e-naslov: info@uni-horse.si.

Blago mora biti nerabljeno in primerno za nadaljno prodajo. Izpolnite OBRAZEC ZA MENJAVO BLAGA in ga priložite k blagu, ki ga vračate.

Blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite prvotno embalažo, v kateri smo vam blago poslali, oziroma drugo ustrezno varno embalažo). Artikle ustrezno zaščitite, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Priporočamo, da uporabljate dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke.  Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in bodo zavrnjene.

V pošiljko priložite račun (lahko kopijo) in izpolnjen obrazec za menjavo blaga, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo menjave.

Vračilo blaga se izvede na spodnji naslov:
UNIHORSE d.o.o.
Šmartinska cesta 106
1000 Ljubljana

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

V primeru težav, se lahko kupec po pomoč obrne na tel. št. 068 668 916 v času delovnih ur, ki so ponedeljka do petka od 9h-19h in ob sobotah od 9h-13h. Pritožba se odda preko elektronskega naslova info@uni-horse.si ali preko telefonskega klica. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v 5 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Ponudnik in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Podjetje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletno reševanje potrošniških sporov je možno preko platforme SRPS (povezava: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Splošni pogoji poslovanja so veljavni od dne 26.06.2024.